خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خبرگزاری مهر استان سمنان تقدیر شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 12:29
شاهرود- شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود از خبرگزاری مهر به عنوان رسانه جریان ساز در تولیدات حوزه فرهنگی و مطالبه‌گری تقدیر کرد.
مهر،سمنان،خبرنگار،فرهنگ،استان،عمومي

به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود پیش از ظهر یکشنبه و همزمان با روز خبرنگار در حالی به میزبانی سالن جلسات اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد که رونمایی از یک کتاب و همچنین تقدیر از خبرگزاری مهر استان سمنان در زمره بخش‌های این مراسم بود.
حجت‌الاسلام امینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود در این مراسم از خبرگزاری مهر استان سمنان به مثابه رسانه جریان ساز حوزه فرهنگ عمومی و اجتماع، تقدیر کرد.
خبرگزاری مهر استان سمنان طی سال‌های اخیر به بسیاری از مصوبات و مسائل مرتبط با شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به صورت ویژه و نه تنها صرفاً پوشش اخبار، پرداخته است که می‌توان از جمله این آثار به سلسله گزارش‌های مرتبط با کرونا، مواسات، هوشیاری مردم در زمینه مصرف آب، حفظ محیط زیست و شاهوار، حمایت از کسبه خرده پا در برابر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار است.