خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

الاتجاه: زندگی عادی مردم جنوب لبنان به برکت دستاورد‌های مقاومت است

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 12:29
شبکه تلویزیونی الاتجاه عراق در گزارشی اعلام کرد زندگی عادی مردم جنوب کشور به برکت دستاورد‌های مقاومت است.
مقاومت،لبنان،شبكه،حمايت،اشغالي،صهيونيستي،فلسطين،رژيم،مشترك،خ ...

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الاتجاه گزارش داد بازگشت زندگی به روال عادی در جنوب لبنان میزان اعتماد شهروندان را به توانمندی‌های مقاومت در تحمیل معادله نظامی در برابر رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.
این در حالی است که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین رژیم صهیونیستی به شدت ترسیده و حضورش را در مرز‌های مشترک با لبنان تقویت کرده است.
محمد الزین، خبرنگار شبکه از شهرک الخیام در مرز‌های مشترک با فلسطین اشغالی گزارش داد: در حالی که تنش در مرز‌های مشترک با فلسطین اشغالی به اوج خود رسیده است، در لبنان زندگی عادی، اطمینان خاطر و اعتماد به مقاومت‎‎ی که از مردم حمایت می‌کند و معادلات پیروزی را رقم می‌زند، موج می‌زند.
نوجوان لبنانی در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه مبنی بر این که «مطمئن هستید مقاومت از شما حمایت می‌کند؟» گفت: قطعا این گونه است.
همان طور که در جنگ ماه ژوئیه از ما حمایت کرد.
قطعا از ما حمایت و حفاظت می‌کند.
نوجوان دیگری افزود: ما از آنان ترسی نداریم.
این سرزمین ماست و با خونمان از آن دفاع می‌کنیم.
لبیک یا نصرالله.
شهروند لبنانی به خبرنگار این شبکه گفت: قطعا با وجود مقاومت همیشه اطمینان خاطر داریم و هیچ چیز ما را دچار ترس و دلهره نمی‌کند.
شکر خدا سرمان بالاست و عزممان قوی است.
خداوند مقاومت را پیروز گرداند.
اما در آن سوی مرز‌های جنوب لبنان به نظر می‌رسد شهرک نشینان جنب و جوش ندارند و سربازان صهیونیست به درون استحکاماتشان عقب نشینی کرده اند و آشکارا به نظر می‌رسد توان ادامه حملات را ندارند.
این امر از موازنه قدرت نشات گرفته است که بار دیگر ثابت کرد توان حفاظت از لبنان را دارد.
گمانه زنی‌ها درباره تحولات احتمالی در مرز‌ها ادامه دارد؛ تحولاتی که از چارچوب ارسال پیام و تثبیت قواعد درگیری از سوی مقاومت خارج نشده است.
در همین حال پرواز هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه مرزی نیز ادامه دارد.
مقاومت با نشان دادن واکنش بررسی شده در زمان و مکان مناسب توانست موازنه قدرت را تثبیت کند و به دشمن اجازه ندهد قواعد درگیری را تغییر دهد.
انتهای پیام/