خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکر دریادار خانزادی از همکاری اصحاب رسانه با «نداجا»

مهر | سیاسی | یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 12:23
فرمانده نیروی دریایی ارتش روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
دريايي،ارتش،نيروي،روز،خانزادي،تهنيت،دريادار،تبريك

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
روزخبرنگار، فرصت مناسبی برای تجلیل از خبرنگاران متعهد و رسانه‌های انقلابی می‌باشد که در راستای رسالت مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی آحاد جامعه فعالیت می‌نمایند، بی‌شک حضور اصحاب رسانه در مراکز مهم خبری کشور که مورد اعتماد مردم و نظام بوده و همکاری و تعامل گسترده‌ای که با غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند؛ موجب آشنایی و شناخت بیش از پیش مردم با فعالیت‌های نداجا می‌شود.
اینجانب فرارسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به عنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبررسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی