خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهربابک سومین شهرستان در آمار بالای اجرای طرح واکسیناسیون بیماری کرونا در استان

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 12 مرداد 1400 - 18:31
رئیس مرکز بهداشت شهرستان شهربابک گفت: شهرستان شهربابک با توجه به استقبال مردم از طرح واکسیناسیون بیماری کرونا، رتبه ی سوم را در اجرای این طرح در استان کرمان را دارد.
شهرستان،شهربابك،آمار،اجراي،طرح،كرونا،واكسيناسيون،پروتكل،ستاد

ایسنا/کرمان رئیس مرکز بهداشت شهرستان شهربابک گفت: شهرستان شهربابک با توجه به استقبال مردم از طرح واکسیناسیون بیماری کرونا، رتبه ی سوم را در اجرای این طرح در استان کرمان را دارد.
"محمودی" صبح امروز دوازدهم مرداد ماه در جلسه ی اضطرای ستاد کرونای شهرستان شهربابک به واسطه افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان، برگزار شد گفت: یکی از دلایل کاهش آمار مرگ و میر در شهرستان، اجرای طرح واکسیناسیون افراد مسن می باشد که خوشبختانه با استقبال مردم، شهرستان شهربابک سومین شهرستان به لحاظ آمار بالای اجرای این طرح در استان، می باشد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان شهربابک در رابطه با آمار تزریق واکسن در شهربابک بیان کرد: تاکنون در حدود ۷۸ درصد از جمعیت افراد بالای ۶۰ سال و ۳۶ درصد از افراد زیر شصت سال که مشمول تزریق واکسن می شدند در این شهرستان واکسیناسیون شده اند و روزانه به این آمار افزوده می شود.
به گزارش ایسنا، "شمسی" فرماندار شهربابک نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان و کمبود امکانات بیمارستان در مواجهه با افزایش مبتلایان، گفت: مردم باید در جریان آغاز پیک پنجم بیماری کرونا در شهرستان قرار بگیرند و رعایت پروتکل های بهداشتی را برای کنترل وضعیت و حفظ سلامت خود و اطرافیان جدی بگیرند.
وی با اشاره به رعایت ۴۰ درصدی پروتکل ها در سطح شهرستان و کشور، بیان کرد: در کنار اجرای صحیح مصوبات ستاد کرونا و نظارت بر اجرای آن، باید با آگاه سازی جامعه، مردم را موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی نماییم.
فرماندار شهربابک در مصوبات جدید این ستاد، فعالیت تالارها را با محدودیت حضور افراد تا سقف ۲۰۰ نفر در مراسمات، تمدید کرد و تعطیلی کامل باشگاه ها و آموزشگاه ها نیز در دستور کار قرار داد.
به گزارش ایسنا، "مرتضی زاده" مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهربابک نیز با اشاره به مشکل کمبود دارو و تجهیزات، بیان کرد: در حال حاضر ۵۱ نفر در بخش کرونای بیمارستان شهربابک بستری می باشند و تقریبا روزانه ده نفر به طور میانگین در این مرکز بستری می شوند.
انتهای پیام