خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسامی کلینیک‌های تزریق رمدسیور در مشهد اعلام شد

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 12 مرداد 1400 - 18:30
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه فعالیت کلینیک‌های رمدسیور در بیمارستان‌های شهر مشهد را اعلام کرد.
بيمارستان،درمان،واقع،مشهد،بديعي،ويزيت،تزريق،قائم

ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه فعالیت کلینیک‌های رمدسیور در بیمارستان‌های شهر مشهد را اعلام کرد.
دکتر شاپور بدیعی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: در پی افزایش تعداد بیماران نیازمند به بستری کلینیک‌های بیمارستان بنت‌الهدی واقع درخیابان بهار، بیمارستان ناظران واقع در قاسم آباد، بیمارستان قلب جواد الائمه(ع) واقع در بلوار وکیل‌آباد و بیمارستان امام سجاد(ع) واقع در بزرگراه بابا نظر به عنوان کلینیک‌های تزریق رمدسیور تعیین شده‌ است.
وی متذکر شد: مردم برای دریافت نسخه رمدسیور به بیمارستان‌های امام رضا(ع)، بیمارستان قائم(عج) و هاشمی‌نژاد مراجعه نکنند.
بدیعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شروع درمان به موقع با داروی رمدسیویر نقش بسزایی در کاهش شدت بیماری کووید ۱۹ دارد، بیمارانی که طبق دستورالعمل ابلاغی با تشخیص پزشک مرکز ۱۶ ساعته، تزریق رمدسیویر برای آن‌ها ضروری است، به کلینیک‌های یاد شده معرفی می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: زمانی‌که پزشکان عمومی ادامه درمان بیماران را منوط به ویزیت بیمار توسط پزشک متخصص می‌دانند، باید آن‌ها را نسبت به مراجعه به موقع به مراکز سطح ۲ جهت ویزیت تخصصی توجیه نمایند تا در روند درمان افراد تاخیری ایجاد نشود.
انتهای پیام