خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۳ پروژه اولویت دار پیشوا در سال ۱۴۰۰ تأمین اعتبار و تکمیل می‌شود

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 12 مرداد 1400 - 18:13
پیشوا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از تأمین اعتبار و تکمیل ۳ پروژه اولویت دار پیشوا در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
پيشوا،شهرستان،كميته،مديريت،استان،شوراي،سازمان،شفيعي،تخصيص

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شفیعی عصر سه شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیشوا که با حضور حسین عباسی فرماندار پیشوا، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا و رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد در خصوص تکمیل سه پروژه اولویت‌دار شهرستان پیشوا در سال ۱۴۰۰ قول مساعد داد.
شفیعی افزود: با تعیین سه پروژه اولویت‌دار پیشوا و معرفی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل صددرصدی آنها تأمین و تخصیص داده می‌شود و جلسات شورای برنامه‌ریزی فارغ از بودجه و اعتبار، برای رصد و راهبری فعالیت‌ها تشکیل می‌شود و کمیته برنامه‌ریزی نیز متناظر با آن در سطح شهرستان عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف هستند به فراخور موضوعات در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها شرکت کنند گفت: امسال ظرفیتی در قانون بودجه در بند ذیل تبصره ۸ ایجاد شده و این اختیار را در خصوص درصدی از اعتبارات ارزش افزوده می‌دهد که متفاوت از سال‌های قبل به طور مستقیم در شورای برنامه‌ریزی تصمیم گیری شده و تخصیص داده شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران عنوان داشت: منابع ابلاغی ما در استان تکافوی نیازهای هیچ کدام از شهرستان‌ها را نمی‌کند و باید در کمیته برنامه‌ریزی اصل اولویت‌بندی را در نظر گرفت و به غیر از پیش بینی اعتبارات تملک دارایی، برخی پروژه‌های شهرستان در قالب پروژه‌های دستگاه‌های استانی پیش‌بینی شده که لازم است پیگیری شود و با توجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی افتخارآمیز شهرستان پیشوا خدمت به مردم این منطقه مایه خوشحالی است.