بازیکن تیم ملی والیبال کانادا: عملکرد ما در ۵ سال گذشته خوب بوده است
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
سه شنبه، 12 مرداد 1400 - 15:06
«گورد پری» ن درباره عملکرد تیم ملی کشورش در سالهای گذشته و خداحافظی از بازیهای ملی، توضیحاتی را بیان کرد.
المپیک ۲۰۲۰؛
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گورد پرین، بازیکن تیم ملی والیبال کانادا پس از شکست تیم ملی کشورش برابر روسیه و حذف از رقابتهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: در ۵ سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم.
ما از المپیک توکیو تاکنون، لحظات بزرگی را پشت سر گذاشتیم.
عملکرد خوب ما فقط به المپیک محدود نمیشود و در دیگر مسابقات هم خوب بازی کردیم.
بازیکن ۳۱ ساله کانادایی درباره خداحافظی از بازیهای ملی گفت: بودن و بازی کردن در کنار هم تیمی هایم اتفاق خوبی بود.
۱۰ سال کنار هم تیمی هایم بودم و اکنون این بزرگترین چیزی است که از دست میدهم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/