خستگی را از تنمان بردی
آموخته های رتبه شش کنکور بر بستر آموزشی شاد بوده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همراه اول، سید یاسر رایگانی با اشاره به بخشی از مصاحبه دانشآموز نیشابوری که مفتخر به کسب رتبه ۶ کنکور سراسری شده مبنی بر اینکه «تمام آموختههایم از بستر آموزشی شاد بود»، در قالب توئیتی گفت: خستگی از تنمان بیرون رفت.
رایگانی همچنین نوشت: اگر دستهبندیهای سیاسی اجازه میدهد تشکری هم از تلاش شبانهروزی دکتر اخوان (مدیرعامل همراه اول) و تیم جوان «شاد» داشته باشیم.
انتهای رپرتاژ آگهی