خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غرب و شرق اصفهان بارانی می‌شود / کاهش ۲ درجه‌ای دما

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 14:13
اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و شرقی استان اصفهان تا پایان هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.
استان،اصفهان،درجه،دماي،بازه

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا اواخر هفته اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.
وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نیمه شرقی گاهی همراه با گردوخاک محلی خواهد بود.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: همچنین بارش‌های پراکنده به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوا در شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۳۷ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
آقایی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اضافه کرد: کاشان ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بوئین و میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شوند.