خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزئیات جلسه منتخبین شورای ششم در ستاد مدیریت بحران/ شمارش معکوس برای انتخاب شهردار

فارس | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 14:12
سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران با اشاره به نشست مشترک اعضای منتخب شورا با 7 نفر از نامزدهای تصدی شهرداری در ستاد مدیریت بحران گفت: هابیل درویشی امروز برنامه های خود را ارائه داد.
تهران،شهر،شوراي،منتخبين،درويشي،گزينه

مهدی اقراریان سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره جزئیات امروز جلسه منتخبین شورا با گزینه های نهایی انتخاب شهردار گفت: نشست مشترک امروز اعضای منتخب شورای شهر تهران در ستاد مدیریت بحران با 7 نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران همچنان در حال برگزاری است.
وی افزود: در این نشست آقای درویشی ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.
سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه هابیل درویشی با شعار کلانشهر رفاه و آرامش برنامه های خود را تقدیم شورا کرده است، گفت: درویشی در هفت فصل تخصصی به تشریح برنامه های خود پرداخته است که فقط فصل اول برنامه‌های وی در مورد حمل و نقل و ترافیک نزدیک به ۸۰ صفحه است.
وی ادامه داد: اقدامات فوری در حوزه خطوط مترو، ناوگان‌ اتوبوسرانی و تاکسیرانی از شاخص‎ ترین آنهاست.
اقراریان گفت: فردا نیز مابقی گزینه های نهایی که برنامه های خود را ارائه نداده اند، این کار را انجام و بزودی شهردار جدید بر اساس نمره دهی به گزینه ها انتخاب خواهد شد.
انتهای پیام/