خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت بسیج همگانی برای افزایش میزان تزریق واکسن کرونا در قم

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 13:54
قم- معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به تامین همه امکانات لازم برای افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون گفت: می‌توانیم تعداد تزریق واکسن در قم را به چند برابر میزان موجود افزایش دهیم.
قم،بهداشتي،واكسن،تزريق،رعايت،استان،ميزان،افزايش،كرونا

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن سلیمان‌پور صبح دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی برای افزایش میزان تزریق واکسن کرونا در قم گفت: تمام امکانات لازم برای این کار در استان مهیاست و می‌توانیم تعداد تزریق واکسن را به چند برابر میزان موجود برسانیم.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم با انتقاد از بی توجهی برخی شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: ارزیابی‌ها از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قم بسیار ناراحت کننده و فراتر از عادی انگاری است و کاهش رعایت نکات بهداشتی به زیر ۴۰ درصد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار شیوع تعداد مبتلایان و فوتی‌ها در قم مناسب نیست؛ برگزاری هرگونه تجمع و کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وضعیت را تشدید می‌کند
سلیمان پور واکسیناسیون همگانی را به عنوان راهکار مؤثر در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین اولویت استان بیان کرد و افزود: از همه گروه‌ها و افراد از جمله روحانیون، اساتید دانشگاه، پیشکسوتان، هنرمندان، ورزشکاران و سایر گروه‌های تأثیرگذار می‌خواهیم مردم را به تزریق هرچه سریع‌تر واکسن دعوت کنند.
وی با اشاره اهتمتم استان برای افزایش تعداد مراکز تزریق واکسن در قم گفت: به دنبال مهیا کردن شرایط برای تزریق واکسن به افراد زیر ۵۰ سال و افزایش سرعت روند واکسیناسیون در قم هستیم.
معاون استاندار قم با اشاره به نزدیکی ماه محرم و ضرورت تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری مطلوب مراسم‌های عزاداری گفت: شیعه امام حسین (ع) بصیر است و مطابق امر رهبر معظم انقلاب اجازه نمی‌دهد بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب برخی سو استفاده‌ها شود.