خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی با هیچکس تعارف ندارد

مهر | سیاسی | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 13:53
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کمک ما به دولت سیزدهم این است که سختگیرانه نسبت به برنامه‌ها و افراد انتخابی اقدام کنیم، از این رو با احدی تعارف نداریم.
اقتصادي،دولت،هماهنگي،تيم،اختلاف،سيزدهم،دوازدهم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور ابراهیمی امروز در نشست خبری با تأکید بر ضرورت هماهنگی میان تیم اقتصادی دولت سیزدهم،گفت: تجربه تلخ عدم هماهنگی میان تیم اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم را طی سال‌های گذشته داشتیم به طور مثال اختلاف جدی بانک مرکزی با سازمان برنامه و بودجه، اختلاف وزارت اقتصاد و دارایی با سازمان برنامه و بودجه وجود داشت.
«دمل چرکین» این عدم هماهنگی زمانی که رئیس کل بانک مرکزی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد، مشخص شد.
وی افزود: اگر موضوع اختلاف میان تیم اقتصادی دولت جدید تداوم داشته باشد، تحقق اهداف نامبرده امکان‌پذیر نیست.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: بهترین کمک ما به دولت مردمی این است که سختگیرانه نسبت به برنامه‌ها و افراد انتخابی اقدام کنیم.
پورابراهیمی با بیان اینکه ما با احدی تعارف نداریم، چرا که نظام در شرایط بسیار سختی قرار دارد، گفت: هماهنگی تیم اقتصادی دولت به منظوردستیابی به موفقیت و بهبود شرایط اقتصادی از الزامات است.
وی تاکید کرد: لزوم دستیابی به تحولات مثبت اقتصادی وجود فرمانده واحد در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کشور است، برخلاف آنچه در دولت یازدهم و دوازدهم جریان داشت، باید صدای واحد اقتصادی از دولت سیزدهم به گوش برسد.
تکمیل می‌شود...