خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیران مکلف به اختصاص ۵۰ درصد ظرفیت سازمان خود به مقابله با کرونا هستند

ایسنا | استان‌ها | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 13:30
استاندار اردبیل گفت: مدیران مکلف به اختصاص ۵۰ درصد ظرفیت سازمان خود به مقابله با کرونا هستند.
استان،اردبيل،بابازاده،سردار،كرونا،ظرفيت،نفر

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: مدیران مکلف به اختصاص ۵۰ درصد ظرفیت سازمان خود به مقابله با کرونا هستند.
اکبر بهنام‌جو 11 مرداد در جلسه شورای اداری استان اردببل با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های استان تکمیل شده است، گفت: به همه مدیران استان تکلیف می‌کنم ۵۰ درصد ظرفیت سازمان خود را به مقابله با کرونا اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه موج فعلی خطرناک‌تر از موج‌های قبلی و درصد سرایت کرونای دلتا بسیار بالا است، افزود: از امروز با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
بهنام‌جو تصریح کرد: همه مراسم‌ها باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، در غیراینصورت تعطیل و برخورد خواهد شد.
استاندار اردبیل با اشاره به تاثیر واکسن‌های استاندارد کرونا در افراد بالای ۶۰ سال، افزود: ۱۲۵ هزار نفر از جمعیت استان اردبیل تاکنون واکسینه شده‌اند که ۳۵ هزار نفر از این جمعیت هر ۲ دز را دریافت کرده‌اند و برای ۹۰ هزار نفر دز نوبت اول تزریق شده است.
وی با اشاره به خدمات ارزشمند سردار بابازاده در استان، گفت: سردار بابازاده جایی نبود که در میدان نباشد و ما را تنها بگذارد.
بهنام‌جو گفت: استان اردبیل از لحاظ امنیت وضعیت بسیار خوبی دارد و این مهم نشان از اهتمام اعضای شورای تامین و نقش محوری سردار بابازاده است.
در این جلسه از دکتر اصغر عبدلی سازنده اردبیلی واکسن برکت، بنده المپیاد زیست شناسی و همچنین از زحمات چندین ساله سردار جلیل بابازاده در فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام