خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آزادی گروگان بعد از 15 روز اسارت در استان فارس؛ آدم‌ربایان دستگیر شدند

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 13:30
گروه استان‌ها_ جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی یک گروگان بعد از 15 روز تلاش مداوم نیروهای پلیس در شهرستان داراب خبر داد.
پليس،استان،ادامه،داراب،تخصصي،شهرستان،انتظامي،فارس،تحقيقات،دل ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: 23 تیرماه امسال یک فقره آدم ربایی در بخش رستاق از توابع شهرستان داراب به پلیس گزارش شد که در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با حضور در محل و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند 3 سرنشین یک سواری پژو 405 با پلاک مخدوش و سر و صورتی پوشیده فردی 37 ساله را گروگان و از محل متواری شده‌اند.
ملک‌زاده گفت: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگانگیران و رهایی این جوان با جدیت ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی متوجه شدند فرد ربوده شده به شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.
این مقام انتظامی در استان فارس ادامه داد: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یکی از آدم‌ربایان 31 ساله که در ربایش این فرد نقش مستقیم داشته را در یکی از مناطق کوهستانی داراب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری این فرد و اعتراف وی به بزه ارتکابی دیگر عوامل گروگانگیر که خود را در چنگال قانون می‌دیدند مجبور شدند گروگان 37 ساله را پس از 15 روز اسارت در شهرستان "دلگان" رها کنند.
وی با اشاره به اینکه علت گروگانگیری اختلاف شخصی بوده است گفت: فرد رها شده توسط پلیس به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد.
ملک‌زاده با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد عنوان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را بر هم زنند و با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
انتهای پیام/424/ح