خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تمدید مھلت ثبت نام متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان مقطع ارشد رشته های پزشکی

ایسنا | دانش و فناوری، استان‌ها | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 13:30
با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ مهلت مجددی در نظر گرفته شده است.
ثبت،استعداد،درخشان،آزمون،اطلاعات،مركز

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ مهلت مجددی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایسنا، این مرکز اعلام کرد که بر اساس درخواست متقاضیان سهمیه استعداد درخشان، که موفق به ثبت نام در سامانه ثبت نام استعداد درخشان طی ۲ نوبت گذشته، نشده اند یا نیاز به تصحیح اطلاعات خود دارند، مقرر شد برای بار سوم مهلت جدیدی جهت ثبت نام یا ویرایش اطلاعات استعداد درخشان در نظر گرفته شود.
بر این اساس، کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند،می توانند در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
همچنین افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند نیز می توانند در تاریخ مذکور یعنی ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ نسبت به انجام ثبت نام اولیه اقدام کنند.
برای این کار گزینه «ب» را انتخاب کرده و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
سپس در همان زمان از طریق گزینه «الف» با وارد کردن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام کنند.
سامانه دانشگاه ها نیز از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ مرداد جهت ارسال اطلاعات داوطلبان فعال خواهد بود و لازم است در این راستا داوطلبان هماهنگی لازم را با دانشگاه ها بعمل آورند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد که در صورت هر گونه تغییر در روند موجود، مراتب از طریق سامانه این مرکز اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام