خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نشست انجمن‌های اسلامی دانشجویان بریتانیا با سفیر ایران در انگلیس

فارس | سیاسی | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 13:13
نشست دبیران انجمن های عضو مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با سفیر ایران در انگلیس در باره بررسی مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و ایرانیان مقیم بریتانیا برگزار شد.
بريتانيا،انجمن،دانشجويان،اسلامي،مشكلات،ايران،دبيران،سفير

نشست دبیران انجمن های عضو مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با سفیر ایران در انگلیس در باره بررسی مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و ایرانیان مقیم بریتانیا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست دبیران انجمن های عضو مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با محسن بهاروند سفیر جدید ایران در انگلیس در باره پیگیری مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و ایرانیان مقیم بریتانیا برگزار شد.
براساس این گزارش، اخیرا برخی از دبیران انجمن‌های عضو مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا طی نامه ای به دبیر مجمع خواستار پیگیری مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و هموطنان مقیم بریتانیا شدند که با پیگیری مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا جلسه پیگیری مشکلات با سفیر ایران در انگلیس برگزار شد.
این جلسه در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در لندن و با حضور محسن بهاروند سفیر، سیدمهدی حسینی متین کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا و دبیران انجمن های دانشجویی برگزار شد.
در این جلسه دبیران انجمن ها ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به آقای بهاروند به مناسبت انتصاب ایشان به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا، جهت آگاه سازی آقای بهاروند از مشکلات موجود در بخش کنسولی و سفارت توضیحاتی ارایه کردند.
بهاروند در این نشست درباره اقدامات صورت گرفته جهت حل مشکلات و همچنین روشهای جدید نظارت بر روی بخش کنسولی، توضیحاتی ارایه کرد.
پس از تبادل نظرات در مورد مشکلات موجود، دبیران انجمن ها برای حل این مشکلات با استفاده از ظرفیت انجمن های اسلامی و دانشجویان راهکارهایی را به سفیر جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا ارائه کردند.
بهاروند نیز ضمن استقبال از راه کارهای پیشنهادی و تشکر از دبیران برای دغدغه مندی و پیگیری موضوعات مطرح شده، قول بررسی، پیگیری و حل مشکلات را به کمک ظرفیت عظیم دانشجویان مؤمن و انقلابی اعلام کردند.
همچنین قرار شد سفیر جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا در برنامه ها و نشست های انجمن ها حضضور یابد و با دانشجویان و ایرانیان شهرهای مختلف در بریتانیا دیدارهایی داشته باشد.
انتهای پیام/