خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انعقاد تفاهم نامه همکاری با دفتر تسهیلگری بجنورد برای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در خراسان شمالی

ایسنا | استان‌ها | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 13:13
تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات جوادیه، خیام و کوی امام هادی (ع) بجنورد به منظور پیاده‌سازی الگوی جدید طرح ملی توسعه مشاغل خانگی منعقد شد.
مشاغل،خانگي،متقاضيان،برگزاري،رساني،اطلاع،آموزشي،همكاري،جهت،ت ...

ایسنا/خراسان شمالی تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات جوادیه، خیام و کوی امام هادی (ع) بجنورد به منظور پیاده‌سازی الگوی جدید طرح ملی توسعه مشاغل خانگی منعقد شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، این تفاهم نامه به منظور اطلاع رسانی، شناسایی، آموزش، مشاوره و توانمند سازی و اتصال به بازار متقاضیان مشاغل خانگی در چهارچوب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، مصوب ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی منعقد شده است.
از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری در اطلاع رسانی، شناسایی، آموزش، مشاوره و توانمند سازی و اتصال به بازار متقاضیان مشاغل خانگی در چهارچوب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، مصوب ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی به ویژه پوشاک، گلیم بافی، پارچه بافی، گیاهان دارویی، موادغذایی(شیرینی پزی و ترشیجات) معرفی متقاضیان علاقمند به مشاغل خانگی و دارای مهارت و نیازمند فروش محصول و تولید محتوای الکترونیکی در قالب مستند و کلیپ آموزشی، گزارش تصویری و مباحث خبریبه جهاددانشگاهی است.
اجرای این تفاهم‌نامه به مدت یک سال از تاریخ امضا بوده و در صورت انجام تعهدات توسط شرکت، اولویت انعقاد قرارداد در سال‌های بعد با این دفتر تسهیلگری در استان می باشد.
وظایف و تعهدات جهاددانشگاهی اطلاع رسانی به متقاضیان و ثبت نام از آنان در سامانه INHB.IR ، تماس، ارزیابی اولیه، استعداد سنجی و هماهنگی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی، هماهنگی جهت برگزاری کلاس های آموزش تخصصی، عمومی و مشاوره، برگزاری دوره های مهارت آموزی در حوزه های صنایع دستی، برپایی غرفه های فروش محصولات و صنایع دستی، ارائه مشاوره به افراد و پیشران ها، معرفی بازارهای مجازی ملی و بین المللی، همکاری در ثبت برند برای پیشران ها،اطلاع رسانی کارگاه های آموزشی در حوزه کسب و کار به دفتر تسهیلگری است.
اطلاع رسانی به متقاضیان مشاغل خانگی به منظور ثبت نام در سامانه INHB.IR مشاغل خانگی جهاددانشگاهی، هماهنگی لازم با متقاضیان مشاغل خانگی جهت شرکت در کارگاه های آموزشی، تامین مکان و تجهیزات در جهت برگزاری دوره ها، هماهنگی با جامعه محلی در جهت برگزاری و همکاری در برپایی غرفه های فروش صنایع دستی، برگزاری جلسات توجیهی با پیشرانان و متقاضیان، همکاری مشترک در تولید محتوای الکترونیکی در قالب مستند و کلیپ آموزشی، گزارش تصویری و مباحث خبری از وظایف دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات جوادیه، خیام و کوی امام هادی (ع) بجنورد است.
انتهای پیام