خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیگیری مشکلات عظیم خودرو بروجرد در قوه قضائیه

ایسنا | سیاسی، استان‌ها | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 12:12
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، رفع مشکلات عظیم خودرو بروجرد در حال پیگیری است.
كارخانه،خودرو،عظيم،بروجرد،رفع،مشكلات،توليد،پيگيري،مجموعه

ایسنا/لرستان رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، رفع مشکلات عظیم خودرو بروجرد در حال پیگیری است.
محمد رزم امروز یازدهم مرداد ماه در حاشیه بازدید از کارخانه عظیم خودرو بروجرد، اظهار کرد: این مجموعه ظرفیتی قابل توجه، مهم و اشتغال‌زا در شهرستان بروجرد است که امروز از بخش‌های مختلف و خطوط جوش و بدنه، تست، رنگ و ...
کارخانه بازدید شد و با وجود برخی مشکلات جاری، ضرورت دارد تولید این کارخانه نباید متوقف باشد.
وی خاطرنشان کرد: اموال، املاک و دارایی‌های این مجموعه معادل ۲۵۰۰ میلیارد تومان است و با ۲۵۰ هکتار زمین توان بکارگیری و اشتغال ۷۰۰ نفر را در شرایط ایده‌آل را دارد.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تولید سالانه ۸۰ هزار دستگاه خودرو توسط کارخانه عظیم خودرو بروجرد، گفت: موانع قضایی و حقوقی این مجموعه در استان نبوده و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل و در نهایت رای دادگاه نیز صادر و قطعی شده است.
رزم با بیان اینکه در راستای کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه رفع مشکلات عظیم خودرو در حال پیگیری است، افزود: این کارخانه هیچ دیونی نداشته و تسهیلاتی نیز دریافت نکرده که قابل توجه و ارزشمند است و باید رفع مشکلات آن بصورت ویژه پیگیری شود.
وی با تاکید بر ضرورت جبران ضرر و زیان شکات خصوصی، از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی مجدد کارخانه عظیم خودرو در راستای شعار حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها خبر داد و بیان کرد: باید از ظرفیت ستاد اقتصادمقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت راه‌اندازی و احیای این‌گونه کارخانه‌ها استفاده شود.
انتهای پیام