خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فهرست‌های منتشرشده برای شهرداری تهران نوعی آرزوپروری است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 11:47
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در فهرست‌های منتشره برای شهرداری تهران به افرادی بها داده می‌شود که فقط دوست دارند در این فضا حضور داشته باشند.
تهران،شهردار،سجادي،شهر،خبرنگاران،دوست

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شایعات مطرح شده درباره شهردار تهران، گفت: در شورای شهر تهران شخصیت هایی وجود دارند که می‌توانیم به سخنان آنها اعتنا کنیم.
او ادامه داد: در حال حاضر برخی فهرست‌ها منتشر می‌شود که نوعی آرزو پروری است و به افرادی بها داده می‌شود که فقط دوست دارند در این فضا حضور داشته باشند؛ بنابراین فهرست‌هایی که در فضای مجازی وجود دارند قابل اعتماد نیستند، مگر اینکه از یک منبع معتبر منتشر شوند؛ افرادی که دوست دارند شهردار باشند صرفا نامشان از سوی برخی هواداران خودشان مطرح می‌شود.
سجادی درباره ویژگی‌های مهم برای شهردار تهران بیان کرد: شهردار تهران باید هم دغدغه اداره مطلوب شهر تهران از نظر وظایف شهرداری را داشته باشد و هم به زیباسازی و هم نظافت و هم ترافیک تهران توجه کند؛ زیرا در حال حاضر اینها جزو عمده مشکلات شهر تهران محسوب می‌شوند، بنابراین فردی باید شهردار باشد که مدبر ، دانشمند و دارای شخصیتی قوی باشد که بتواند تهران را خوب اداره کند.
انتهای پیام/