آغاز تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا» / آشنایی با دانش بنیانهایی که میتوانند اقتصاد را متحول کنند
تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و معرفی شرکتهای برتر حوزه دانش بنیان آغاز شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه «کارویا» با محوریت ارائههای آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایدهها و طرحهایی که به محصول یا خدمات رسیدهاند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایهگذاری مردمی را نیز فراهم کند.
علی ناظمی معاون سرمایهگذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوریهای اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ویدا سینا مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، فاطمه جعفری بنیانگذار و مدیرعامل سایت سهام یاب و علیاصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی داوران فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» هستند که با پایان مراحل تولید قرار است از رسانه ملی روی آنتن برود.
همچنین محمدرضا نوروزی روزنامهنگار و مروج علم نیز در این این برنامه به عنوان مربی و راهنمای گروههای شرکت کننده حضور خواهد داشت.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته میشود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانشبنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر میپردازند تا طرحهای برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکتهای دانشبنیان و استارتاپهای موفق و مزیتهای اقتصادی ایران، مهمترین نکتهای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.
عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند: از مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیرپروژه و برنامه ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر) سیاوش رمضانلو (مدیر تولید)، محسن کالجی (مدیر تصویربرداری)، سعید احمدی (مدیر صدابرداری)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیست)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، علی خسروی (سرپرست تیم طراحی و جانشین تهیه کننده) و احمد شفیعی (تهیهکننده)و...
انتهای پیام/