خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف ۷۸ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس ایلام وخوزستان

مهر | استان‌ها | شنبه، 09 مرداد 1400 - 19:13
ایلام-فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان خبر داد.
مخدر،مواد،مبارزه،كاميون،مهر،مرگ

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر عصر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با فروشندگان مواد مخدر وسوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط یک نفر سوداگر مرگ از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی کشور در پوشش بار میوه و تره بار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری و تبادل اطلاعات با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق به شناسایی خودرو فرد مذکور در شهر اهواز شده و اقدام به توقیف کامیون مربوطه کردند.
وی افزود: در بازرسی تخصصی از این کامیون، مقدار ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.