خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان توسط رئیس جمهور

فارس | سیاسی | شنبه، 09 مرداد 1400 - 18:54
بهره‌برداری از ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان کشور با 1443 تخت بیمارستانی با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.<br/>
بيمارستان،تختخوابي،استان،بوير،سمنان،بلوچستان،مازندران

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در هشتاد و هفتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان افتتاح رسمی ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، سمنان، کهکیلویه و بویر اجمد و مازندران صادر کرد.
برای احداث این ۷ مرکز درمانی 3 هزار و 30 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که با بهره‌برداری از آنها برای ۲ هزار و ۹۹۶ نفر اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می‌شود.
این طرح‌ها شامل ۷ بیمارستان‌با ۱۴۴۳ تخت بیمارستانی در استان‌های سیستان‌و بلوچستان، آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد و سمنان است که شامل افتتاح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علی بن ابیطالب (ع) زاهدان، بیمارستان ۴۶ تختخوابی سل امام رضا(ع) زابل در استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی کودکان زهرا مردانی آذر تبریز و بیمارستان ۸۶ تختخوابی عجب شیر در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی طبی کودکان ماهک ساری و کلینیک فوق تخصصی طوبی ساری در استان مازندران، بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی نرگسی گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، و بخش سوختگی و اورژانس سوانح ۵۲ تختخوابی بیمارستان کوثر سمنان است.
انتهای پیام/