خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرهنگیان مازندران در ۲۴ پایگاه واکسن تزریق می کنند

مهر | استان‌ها | شنبه، 09 مرداد 1400 - 15:13
ساری- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: واکسیناسیون ۴۷ هزار فرهنگی استان در ۲۴ پایگاه انجام می شود.
واكسيناسيون،واكسن،استان،هفته،سهرابي

به گزارش خبرگزاری مهر، قربانعلی سهرابی با بیان اینکه واکسیناسیون رسمی ۴۷ هزار فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان از امروز شهرستان‌های استان آغاز شد، افزود: ۲۴ پایگاه واکسیناسیون مختص فرهنگیان در شهرستان‌های مازندران دایر شده است وتلاش می‌کنیم تا پایان هفته کار واکسیناسیون فرهنگیان استان را به پایان برسانند.
وی ساعات کار این مراکز را از ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: این برنامه ممکن است در برخی از شهرستان‌ها متفاوت بوده و این مراکز به صورت تمام وقت فعالیت داشته باشند.
سهرابی افزود: این واکسیناسیون در دو مرحله انجام می‌شود که دوز دوم تقریباً بعد از گذشت ۴ هفته از دوز اول، تزریق خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه افرادی که درگیر بیماری کرونا شدند باید حداقل ۴ هفته از ابتلاء گذشته باشد تا بتوانند واکسن بزنند، گفت: افراد همچنین نباید قبل از این واکسن، واکسن دیگری را استفاده کرده باشند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: تعیین کننده نوع واکسن نیز نیستیم و بر اساس موجودی روز اداره بهداشت، واکسن‌ها تزریق می‌شوند.