خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گذر موج بارشی از آسمان اصفهان/شمال غرب و جنوب استان بارانی می‌شود

مهر | استان‌ها | شنبه، 09 مرداد 1400 - 15:13
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج ناپایدار به استان و احتمال وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده در مناطق شمال غرب و جنوب اصفهان تا پایان هفته جاری خبر داد.
استان،سانتيگراد،دماي،ساعات،صفر،درجه،بالاي

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سامانه بارندگی قابل توجهی به همراه ندارد، اظهار داشت: بارش‌های احتمالی از فردا بیشتر در شمال غرب استان از جمله خوانسار، میمه و گلپایگان و مناطقی از شهرستان‌های اردستان و کاشان به ویژه در ساعات عصر و شب انتظار می‌رود.
وی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده و بسیار خفیف سمیرم را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه فرا می‌گیرد، افزود: در این مدت به علت رشد ابر وزش بادهای موقتی پیش بینی می‌شود و در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان غبار صبحگاهی را خواهیم داشت اما این شرایط در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای عموم نمی‌رسد و تنها در برخی ساعات صبح و عصر شاخص‌ها بالا می‌رود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امروز جوی به پایدار در سطح استان حاکم است، اضافه کرد: وزش باد و گرد و خاک محلی تا فردا پدیده غالب مناطق شرقی استان است و آسمان سایر مناطق صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
هنرمند با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای کمینه دمای هوای استان، خاطرنشان کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.