خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شب‌های اصفهان گرم‌تر می‌شود

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 15:53
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا دو درجه دمای هوای شهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: از فردا دمای هوا به ویژه در شب ها افزایش می یابد و شب ها گرم تر می شود.
دماي،درجه،بيني،هوا،اصفهان

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا دو درجه دمای هوای شهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: از فردا دمای هوا به ویژه در شب ها افزایش می یابد و شب ها گرم تر می شود.
حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد جو اصفهان نسبتا پایدار است.
براین اساس آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر وزش باد نسبتا شدید و در نیمه شرقی وزش باد همراه با گرد و خاک محلی و کاهش دید پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش دارد، گفت: حداقل دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ۲۱ درجه و حداکثر دما ۳۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: طی این مدت بوئین و میاندشت با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان و کاشان با ۴۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین نقطه استان پیش بینی می شود.
علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا طی چند روز آینده تغییرات زیادی ندارد، گفت: اما از فردا، شب ها گرم تر می شود و دمای هوا افزایش می یابد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همچنین درباره کیفیت هوای اصفهان طی این مدت خاطرنشان کرد: به دلیل وزش باد کیفیت هوا قابل قبول و شرایط عادی است.
انتهای پیام