خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس و کالدرون فردا برگزار می‌شود

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 15:47
جلسه کمیته انضباطی فیفا برای بررسی پرونده طلب گابریل کالدرون و دستیارش از باشگاه پرسپولیس فردا برگزار می‌شود.
پرسپوليس،باشگاه،پرداخت،فيفا،طلب،ارسال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی فوتبال حدود ۲۰ روز قبل با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرد با توجه به تایید محکومیت این باشگاه به پرداخت حدود ۷۰۰ هزار دلار در پرونده گابریل کالدرون و خواکین در دادگاه CAS، پرسپولیس باید جوابیه‌ای را درباره دلیل پرداخت نشدن این طلب سرمربی آرژانتینی و دستیارش به کمیته استیناف این نهاد ارسال کند.
باشگاه پرسپولیس با ارائه توضیحاتی، جوابیه‌ای به کمیته استیناف فیفا ارسال و درخواست کرد فدراسیون جهانی فوتبال تمهیداتی برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین از محل درآمد‌های این باشگاه در AFC در نظر بگیرد.
بیشتر بخوانید
تاکنون فیفا پاسخی به این درخواست نداده و البته طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است فردا (۷ مرداد) جلسه کمیته انضباطی فیفا برای بررسی این پرونده برگزار شود.
احتمال دارد در این جلسه فرصت یک ماهه دیگری به سرخپوشان برای پرداخت طلب این ۲ مربی داده شود و در صورت محقق نشدن این امر پس از فرصت یک ماهه، جرائم و محرومیت‌های انضباطی برای پرسپولیس در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/