خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خلبانان نیروی هوایی آماده جانفشانی هستند

مهر | سیاسی | چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 15:41
فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: اساتید و خلبانان مجرب و سلحشور حاضر در نیروی هوایی ارتش، آماده پاسخ سخت به هرگونه تهدیدی هستند.
هوايي،نيروي،شهيد،ستاري،رودباري،خلبانان،شهداي،اساتيد،فرمانده

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از خلبانان و اساتید دانشکده پرواز پایگاه شهید اکبری کوشک نصرت قم که با حضور مسئولان نیروی‌های مسلح در این استان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی هوایی یکی از قدرت‌های برتر دفاعی و تهاجمی است و در تمام دنیا کارکنان این نیروی ک از مهم‌ترین اعضای ارتش محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش مزیّن به شهدای پر آوازه‌ای همچون بابایی، ستاری، فکوری، دوران، اردستانی و دیگر شهدای این نیرو است، افزود: درود و رحمت خدا بر شما نگهبانان آسمان میهن اسلامی که همیشه در اوج زیسته‌اید و در راه امنیت و اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنید.
فرمانده شهید ستاری خاطرنشان کرد: اساتید و خلبانان مجرب و سلحشور حاضر در نیروی هوایی در صورت نیاز و هرگونه تهدید تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با تمام وجود آماده پاسخ سخت هستند.
امیر رودباری با بیان اینکه نیروی هوایی همیشه جزء اولین‌ها بوده و افتخارات ماندگاری را به نام خود ثبت کرده است، خطاب به خلبانان و اساتید گفت: نقش مهم شما در پایگاه شهید اکبری، پرورش خلبانانی نامی و رهرو شهدای نیروی الهی هوایی است که باید به این نکته واقف باشید و به آن افتخار کنید.
در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم خلبان «رودباری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، سرهنگ استاد خلبان «میرحسینی» و سرهنگ «گرجی» قدردانی شد.