خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سپاه عامل قدرت ایران در مذاکرات بین المللی است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 14:37
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه به کشور ضعیف اجازه مذاکره و صحبت نمی‌دهند، گفت: قدرت دولت در مذاکرات به خاطر قدرت سپاه است.
سپاه،خراسان،شمالي،قدرت،اشاره،شجاعي،استاندار،صندلي،تفكر،خاطر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی پیش از ظهر چهار شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقش ارزشمند سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: سپاه نگاه خدمت گزاری به مردم دارد و برای مردم حرکت می‌کند.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: این تفکر تنه قوی برای سپاه ساخته تا در تمام زمینه‌ها با قدرت ورود کند.
وی با اشاره به ادبیات مطرح شده در خصوص دیپلماسی و میدان، افزود: در پای میز مذاکره صندلی را برای کشوری می‌گذارند که توان دارد؛ وقتی برای ایران صندلی گذاشتند نشان از قدرت ما است که این قدرت یقیناً به خاطر شرایط اقتصادی و یا تولید کالاهای استراتژیک برای دنیا نیست.
شجاعی گفت: قدرت دولت در مذاکرات به خاطر قدرت سپاه است.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتشار برخی تفکرات مبنی بر دل بریدن جوانان از تفکر شهادت، بیان کرد: چهره‌هایی مانند شهید حججی خط بطلانی بر این عقیده کشیده است.
وی مردم و ولایت فقیه را عامل شکست دشمنان در ۴۲ سال اخیر دانست و افزود: امروز رشادت‌ها و جانبازی‌های نیروهای غیور سپاه پاسداران و بسیج اجازه نمی‌دهد چراغ واقعه عاشورا بی فروغ شود.
شجاعی با اشاره به رتبه دوم خراسان شمالی در مشارکت انتخابات، افزود: قطعاً در آینده نزدیک، زندگی مطلوب‌تری ایجاد خواهد شد و سفره و خانه مردم آباد می‌شود.
استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: وحدت و هم فهمی مشترکی در خراسان شمالی شکل گرفته و هماهنگی ارکان نظام در استان باعث شده مشکلات رفع شود.