خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدت زمان ویدئو‌ های Reels از ۳۰ ثانیه به یک دقیقه رسید

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 13:44
شبکه اجتماعی اینستاگرام حدود یک سال قبل ویژگی Reels را معرفی کرد و اکنون مدت زمان اشتراک گذاری این ویدئوهای کوتاه را افزایش داده است.
زمان،تاك،تيك،افزايش،كاربران،اشتراك

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال توسعه یکی از ویژگی‌های موجود و مورد استفاده در این برنامه بوده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.
این شبکه اجتماعی ویژگی ویدئوهای کوتاه Reels را تابستان سال گذشته راه اندازی کرد و در دسترس همه کاربرانش قرار داد.
اکنون اینستاگرام قصد دارد مدت زمان این ویدئو‌ها را دو برابر کند.
بیشتر بخوانید
افزایش مدت زمان ویدئوهای Reels در اینستاگرام
اینستاگرام به منظور جلب رضایت کاربرانش و رقابت با تیک تاک، قابلیت Reels را که ویژگی اشتراک گذاری ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای بود را به یک دقیقه افزایش داد و زمان را دو برابر کرد.
این قابلیت از برنامه تیک تاک که الهام گرفته شده است.
تیک تاک به کاربران این امکان را می‌داد که ویدئو‌هایی ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای در حساب هایشان به اشتراک بگذارند، به روز رسانی قبلی این برنامه مدت ویدئو‌ها به ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد و اکنون کاربران می‌توانند ویدئو‌هایی یک دقیقه‌ای در حساب هایشان منتشر کنند.
پس از استقبال کاربران از اشتراک ویدئو‌های کوتاه در تیک تاک، اینستاگرام هم به فکر ارائه قابلیت ریلز افتاد.
این ویژگی یک سال قبل از طرف اینستاگرام معرفی شد و کاربران می‌توانستند ویدئو‌هایی ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای در صفحه هایشان منتشر کنند.
پس از آن اینستاگرام این مدت را به ۳۰ ثانیه افزایش داد و در حال حاضر و پس از یک سال از معرفی این قابلیت اکنون مدت زمان اشتراک گذاری ویدئو‌های ریلز در اینستاگرام هم به یک دقیقه رسیده است.
اکنون که اینستاگرام مدت زمان یک دقیقه‌ای را برای ویدئو‌های ریلز ارائه کرده، تیک تاک این زمان را به ۳ دقیقه افزایش داده و ممکن است اینستاگرام هم همین کار را انجام بدهد و در رقابت سختی که با تیک تاک دارد، مدت زمان ویدئو‌های ریلز را تا چند دقیقه نیز افزایش دهد.
انتهای پیام/