خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توئیتر هشدار تعلیق حساب را برای کاربران ارسال می کند

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 13:44
پیامرسان توئیتر به دنبال این است حساب کاربرانی که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض می‌کنند به تعلیق در آورد.
تعليق،قفل،دسترسي،حالت،حساب،اعلام،شركت،كاربرانش،كاربران

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، توئیتر در حال آزمایش روش جدیدی است تا به افرادی که قوانین این پیامرسان را نقض و برای دیگران ایجاد مشکل کرده اند، اطلاع دهد که حساب آن‌ها به حالت تعلیق درآمده یا قفل شده است.
با شروع آخرین آزمایش، گروه کوچکی از کاربران هشداری را در بالای تایم لاین خود مشاهده می‌کنند و به آنها اطلاع می‌دهد که به دلیل رفتار قبلی خود در این شبکه اجتماعی، نمی توانند توئیت منتشر کنند، توئیت‌های دیگران را باز توئیت کنند و یا محتوایی را که علاقه دارند دنبال کنند.
حساب‌های کاربری پس از تعلیق چگونه قابل دسترسی می شوند؟
شرکت توئیتر در مصاحبه‌‌های اخیر خود اعلام کرد: اگر حسابی برای اولین بار به حالت تعلیق در آمد یا قفل شد در عرض یک هفته مجددا کاربر به حسابش دسترسی پیدا می‌کند اما در صورت نقض قوانین و ایجاد مشکلات مجدد برای دیگران، حساب کاربری‌اش مدت زمان بیشتری نسبت به قبل قفل شده یا به حالت تعلیق در می‌آید.
سخنگوی توئیتر به The Verge گفت: که این اعلان ها در پاسخ به بازخوردی است که این شرکت از برخی از کاربرانش دریافت کرده است؛ آن‌ها اعلام کرده اند تنها پس از تلاش برای توئیت زدن یا دنبال کردن حساب‌های جدید، متوجه شده اند که حساب آن‌ها غیرقابل دسترسی است.
اگر توئیتر تصمیم به اجرای این اعلان‌ها بگیرد، می‌تواند قابلیت کاربردی باشد.
در نیمه دوم سال 2020 بیش از هر زمان دیگری، این شرکت محتوای توهین آمیز را به دلیل استفاده از ابزارهای "تعدیل خودکار" و "سیاست های موثر علیه سخنان نفرت زدا" حذف کرده است.
گفتنی است؛ پیش از این نیز توئیتر قابلیت جدید ثبت رای منفی برای توئیت‌های مختلف توسط کاربران را به پیامرسان خود اضافه کرد.
توئیتر اعلام کرده بود که می‌خواهد انواع پاسخ‌های کاربرانش را بررسی کند تا بتواند آن چه باعث ناراحتی افراد می‌شود ثبت و از این برنامه حذف کند.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/