تنیسور اسپانیایی به دلیل گرمازدگی المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 10:18
تنیسور اسپانیایی پس از گذشت یک ست، به دلیل گرمازدگی از ادامه بازی برابر حریف خود در رقابتهای المپیک ۲۰۲۰ انصراف داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو بادوسا، تنیسور اسپانیایی در مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو به مصاف مارکتا وندروسووا رفت، اما به دلیل گرمازدگی پس از گذشت یک ست، نتوانست به بازی ادامه دهد.
بادوسا ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ به حریف اهل جمهوری چک خود واگذار کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/