خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 10 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غیرمنتظره ترین تجارب کاربران/ از نتایج عجیب خریدهای اینترنتی تا شوکه شدن مشتریان آرایشگاه

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | چهارشنبه، 06 مرداد 1400 - 09:42
تصاویری جالب و دیدنی از نتایج خریدهای اینترنتی و کیک های سفارشی تا تلاش ناموفق برای رسیدن به مدل موی مد نظر را مشاهده می‎کنید که احتمالا خود نیز تجربه کرده اید.
برايتان،محصول،خريد،دريافت،پشيمان،تصاويري،سفارش،گذاشتن،تصاوير ...

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید اینترنتی این روزها بیش از پیش مورد استفاده افراد قرار می‎گیرد و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش فروشگاه‌های آنلاین به خصوص در شرایطی که شیوع ویروس کرونا در جهان و پیدا شدن انواع جدیدی از آن موجب شده مردم کمتر از خانه‌های خود خارج شوند، طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
برای بسیاری از ما پیش آمده که گاهی از خرید اینترنتی خود راضی نبوده‌ایم یا محصول دریافتی زمین تا آسمان با تصاویری که از آن دیده بودیم تفاوت داشته است.
قطعا در چنین لحظه‎ای ضربه بزرگی خورده‌ایم و از خرید خود پشیمان یا حتی متعجب شده‎ایم.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این فقط شما نیستید که تجربه چنین خریدهایی را داشته‎اید و مردم بسیاری در سراسر جهان با چنین اتفاقی مواجه شده‎اند.
در ادامه تصاویری را مشاهده می‌کنید که با کنار هم گذاشتن محصول یا مدل سفارشی و نتیجه نهایی از آنچه که دریافت یا حاصل شده به دست آمده در عین تعجب آور بودن، خنده دار نیز است.
نوشته اصلی در عکس سمت چپ به معنی «می‌خواهم باور کنم» است که منظور، باور داشتن موجودات و سفرهای فضایی است در حالی که در تصویر سمت راست که محصول دریافت شده است بخشی از کلمه آخر حذف شده و معنی جمله هم به «می‌خواهم ترک کنم» تغییر پیدا کرده است.
احتمالا شما هم فکر می کنید این دایناسور یک بالش متفاوت است در حالی که تمام این عکس، تصویر چاپ شده بر روی یک روبالشی است.
وقتی هردو کفش ارسالی برای یک پا است!
ماسک‎های صورت و لوازم آرایشی وبهداشتی نیز جزو مواردی هستند که سفارش دهندگان را به شدت غافلگیر می‎کنند.
حتما برایتان پیش آمده مدل خاصی را از آرایشگر درخواست کنید و پس از اتمام کار ، با چیز دیگری مواجه و از کرده خود پشیمان شوید.
با این سبک کم‌فروشی که نوعی کلاهبرداری به حساب می‎آیند نیز همگی مواجه شده‎ایم.
بستنی‎هایی که هرگز شبیه تصویرشان نشدند!
حتما برایتان پیش آمده کیکی به شکل خاص را از قنادی سفارش دهید و پس از دریافت آن، با چنین صحنه‎هایی مواجه شوید.
اما قضیه به همین جا ختم نمی‎شود، گاهی ما مکان‌هایی را برای سفر یا تفریح یک روزه انتخاب می‎کنیم و با توجه به تصاویر چشم‎نوازی که از آن‌ها ثبت شده است تصمیم می‎گیریم برای از نزدیک دیدن چنین منظره‎هایی هرچه زودتر اقدام کنیم اما پس از پشت سر گذاشتن مسیری سخت یا طولانی، در نهایت آنچه در تصاویر بوده را نمی‎بینیم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/