خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

علمی کاربردی جهاددانشگاهی رشت در رشته «خبرنگاری» دانشجو می‌پذیرد

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 31 تیر 1400 - 08:53
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی رشت، از آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت برای مهر ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت امسال برای نخستین بار در مرکز استان در مقطع کاردانی در رشته خبرنگاری دانشجو می‌پذیرد.
مركز،رشت،كاربردي،علمي،دانشگاهي،مقطع،دانشجو،جهاد،كارداني

ایسنا/گیلان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی رشت، از آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت برای مهر ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت امسال برای نخستین بار در مرکز استان در مقطع کاردانی در رشته خبرنگاری دانشجو می‌پذیرد.
رضا فدایی در گفت وگو با ایسنا از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت برای مهر ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: این مرکز دانشگاهی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.
رئیس مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت افزود: فناوری اطلاعات(اینترنت و شبکه‌های گسترده)، نرم افزار(برنامه سازی کامپیوتر)، تکنولوژی آموزشی، حسابداری امور مالی، خبرنگاری، روابط عمومی، معماری داخلی، هنرهای تجسمی(عکاسی)، نقاشی (نقاشی دیواری) و طراحی گرافیک از رشته‌های مقطع کاردانی است.
وی متذکر شد: مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت امسال برای نخستین بار در مرکز استان در در مقطع کاردانی در رشته خبرنگاری دانشجو می‌پذیرد.
فدایی ادامه داد: دانشجویان در مقطع کارشناسی نیز می تواند رشته های مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، روابط عمومی، عکاسی (مد و پوشاک)، معماری(طراحی محیط داخلی)، نقاشی، گرافیک(تصویرسازی) را انتخاب کنند.
وی افزود: ثبت‌نام حضوری از طریق شماره تلفن ۳۲۴۶۵۵۵۸ و یا در محل دانشگاه به نشانی رشت، مسکن مهر، میدان ولایت، ذوالفقار جنوبی انجام خواهد شد، اما دانشجویان برای ثبت‌نام مجازی باید به سامانه سازمان سنجش به نشانی «sanjesh.org» و یا ساملنه مرکز به نشانی «https://elmijdrasht.ir» مراجعه کنند.
فدایی مهارت محوری و شغل محوری را سرلوحه آموزش های ارائه شده در مراکز علمی و کاربردی دانست و گفت: دانشجویان پس از فارغ التحصیلی مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت می کنند.
انتهای پیام