خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۱ مرکز در استان سمنان آماده دریافت نذورات عید قربان هستند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 29 تیر 1400 - 10:13
سمنان- مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان سمنان بابیان اینکه ذبح سه هزار گوسفند برای نیازمندان در استان پیش‌بینی‌شده است، گفت: ۱۱ مرکز در سطح استان آماده دریافت نذورات هستند.
ذبح،استان،گوسفند،رأس،قربان،سمنان،امداد

محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ذبح حدود دو هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند برای عید قربان سال جاری در سطح استان سمنان در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: با مشارکت خیران و نیکوکاران طبق برآوردها این میزان به سه هزار رأس گوسفند خواهد رسید.
وی ضمن بیان اینکه سال گذشته نیز ذبح یک هزار و ۲۰۰ رأس گوسفند در استان سمنان هدف‌گذاری شده بود، افزود: خوشبختانه با همراهی خیران و مردم نیک دل استان دو هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند ذبح شد.
مدیرکل کمیته امداد خمینی استان سمنان بابیان اینکه ۱۳۴ مرکز نیکوکاری و ۱۱ مرکز کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت نذورات مردم هستند، ابراز داشت: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در روز عید قربان به کمیته امداد اهدا کنند تا در این روز مبارک به همراه گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شود.
مسعودیان راد با بیان اینکه ذبح عظیم با رعایت تمام اصول شرعی، بهداشتی و قانونی و مجوز دامپزشکی انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا برای شهرهای قرمز این ذبح عظیم در کشتارگاه‌ها اجرایی می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه اجرای طرح ذبح عظیم از خیر دامغانی ابراهیم امیرآبادیان آغاز و امروز به‌کل کشور تسری پیداکرده است، افزود: قربانگاه‌های ایران دام سبک در عید قربان اهدا خواهند کرد و مردم نیز می‌توانند در این طرح نیکو مشارکت فعال داشته باشند.