خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام تیم‌های پزشکی برای پایش روزانه کرونا در سیستان و بلوچستان

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 29 تیر 1400 - 10:13
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: برای پایش روزانه بیماران کرونایی، تیم‌های متعدد پزشکی به این استان اعزام شدند.
استان،بلوچستان،سيستان،بهداشت،پزشكي

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
محمد سرگزی، رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزیر بهداشت در سفر اخیر خود به استان سیستان و بلوچستان و بررسی وضعیت معیشتی هموطنان این استان مصوبه‌ای برای درمان رایگان بیماران کرونایی در این استان صادر کردند.
او گفت: امیدواریم با چنین مصوبه‌ای هیچ بیمار کرونایی مشکل پرداخت هزینه درمانی را نداشته باشد و ریشه کرونا در استان سیستان و بلوچستان خشک شود.
نماینده سیستان و بلوچستان افزود: وضعیت استان سیستان و بلوچستان درمواجه با کرونا به قدری نامطلوب است که برای پایش روزانه بیماران، تیم‌های متعدد پزشکی به این استان اعزام شدند؛ این روند تا زمانیکه وضعیت این استان به ثبات برسد، ادامه دارد.
سرگزی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم مقرر شد، سهمیه دانش بنیان دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی استان سیستان و بلوچستان افزایش پیدا کند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/