خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارسال ۸۰ تُن کمک مؤمنانه نیروی هوایی ارتش به سیستان و بلوچستان

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 29 تیر 1400 - 10:00
جانشین فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد گفت: نیروی هوایی روز گذشته ۸۰ تُن کمک‌های مؤمنانه پرسنل خدوم این نیرو را جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم سیستان و بلوچستان بارگیری و به این منطقه ارسال کرد.
بلوچستان،سيستان،هوايي،نيروي

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم «اجاقی»، با اشاره به اقدامات نیروی هوایی ارتش در کمک‌رسانی به مناطق جنوب شرق کشور، اظهار داشت: نیروی هوایی همواره در جهت کاهش آثار ناشی از بحران‌هایی که در نقاط مختلف کشور به وجود آمده، حضور مؤثر و تعیین‌کننده‌ای داشته است.
وی افزود: نیروی هوایی روز گذشته ۸۰ تُن کمک‌های مؤمنانه پرسنل خدوم این نیرو را جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم سیستان و بلوچستان بارگیری و به این منطقه ارسال کرد.
اجاقی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان امروز با مشکل کم‌آبی مواجه هستند، اظهار داشت: هر هفته یک پرواز را از این پایگاه جهت برطرف شدن بخشی مشکلات مردم شریف سیستان و بلوچستان داریم و البته گاهی که کمک‌های دریافتی بیشتر است، یک پرواز را هم به‌صورت فوق‌العاده در دستور کار قرار می‌دهیم.