خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سرقت منزل با شیوه «تراس روی» در گلستان/ باند سارقان زمین گیر شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 23:54
گرگان- رئیس پلیس آگاهی گلستان از انهدام باند سارقان در استان خبرداد و گفت: متهمان سرقت هایی هم در برخی از استان های دیگر انجام داده اند.
پليس،استان،سرقت،مروتي،سارقان،باند،متهمان،منزل،آگاهي

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجتبی مروتی شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه «تراس روی» در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اینکه طی بررسی های اولیه مشخص شد متهمان پس از ورود به منزل اقدام به ربودن اشیاء قیمتی نظیر طلاجات، لپ تاپ و غیره می کنند، افزود: با اقدامات انجام شده مشخص شد سرقت ها توسط اعضای یک باند انجام شده است.
وی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند به سرنخ هایی از سارقان برسند که طی بررسی های تکمیلی مشخص شد اعضای این باند در محورهای غربی استان مازندران تردد دارند.
مروتی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه متهمان در شهرستان رامسر شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی ضربتی پنج نفر از اعضای این باند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل طلاجات، دوربین، ساعت مچی و لپ تاپ کشف و دو دستگاه خودرو هم توقیف شد.
وی گفت: سارقان در تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت منزل در گرگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
مروتی اضافه کرد: متهمان سرقت هایی هم در برخی از استان های دیگر انجام داده اند.