خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تمهیدات سازمان مدیریت بحران برای کم آبی خوزستان

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 26 تیر 1400 - 23:41
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: ۲۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب این استان تصویب شد.
استان،آب،تامين،تومان،خوزستان،بحران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: در حال حاضر کشور حدود ۵۴ درصد با کمبود بارندگی مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه درباره باقی مانده خسارت کشاورزان در سال ۹۸ به دولت پیشنهاد شد تا در این رابطه اعتبارات لازم اتخاذ شود تا خسارات کشاورزان ضرر دیده به آن‌ها پرداخت شود، گفت: در جلسه امروز سازمان مدیریت بحران که برای بررسی وضعیت آب شرب استان خوزستان برگزار شد، ۲۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب این استان تصویب شد.
نجار تصریح کرد: سازمان جنگل‌ها و مراتع استان خوزستان جهت رسیدگی به بحث ریزگرد‌ها و آفاتی که در جنگل‌های این استان به وجود آمد، حدود ۷۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص داد.
وی افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب استان خوزستان در بحث آبیاری زمین‌های کشاورزی تخصیص داده شد، ۵۰ میلیارد تومان هم برای تامین آب در تالاب‌های این استان و تامین آب دام‌های سنگین و خساراتی که در این بخش به هموزنان وارد شد، اختصاص یافت.
بیشتر بخوانید
به کارگیری تمام ظرفیت ها برای پیشگیری و کنترل بحران در تهران
انتهای پیام/