خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا برای آحاد جامعه

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 23:30
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد مبتلایان روز به روز گسترش و افزایش می یابد و علت آن عدم رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل های ستاد کروناست که آحاد جامعه باید برای رعایت این دستورالعمل ها حساس باشند.
رعايت،بويراحمد،كهگيلويه،دستورالعمل،استان،روز،آمار،كلانتري،اس ...

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد مبتلایان روز به روز گسترش و افزایش می یابد و علت آن عدم رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل های ستاد کروناست که آحاد جامعه باید برای رعایت این دستورالعمل ها حساس باشند.
حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به آمار ارائه شده توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: تقریبا آمار نگران کننده بود تعداد مبتلایان روز به روز گسترش و افزایش پیدا می‌کند و علت آن عدم رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل های ستاد کروناست که باید آحاد جامعه برای رعایت این دستورالعمل ها حساس باشند.
وی با بیان این که باید حس مسئولیت پذیری در همه سطوح وجود داشته باشد، اظهار کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌ها و استفاده از ماسک همه را ملزم کنند و اگر کسی رعایت نکرد به دادگاه تخلفات اداری ارجاع داده شود و همچنین خدمات اداری به کسانی داده شود که پروتکل‌ها را رعایت کرده و به سلامت خود و جامعه می اندیشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در اماکن مسقف جلوگیری شود در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران و کهگیلویه حالت قرمز کرونا داریم و تجمع در اماکن مسقف بسیار خطرناک است.
کلانتری عنوان کرد: با عدم رعایت چنین مواردی برخورد خواهد شد، نسبت حضور کارمندان در مناطق قرمز و زرد باید رعایت شود همچنین اعیاد پیش رو و مراسم‌های مختلف باید در محیط باز و با رعایت فاصله گذاری باشند.
وی با بیان اینکه نوع جدید ویروس به شدت و به سرعت برق در حال انتقال و مبتلا کردن مردم است، خاطرنشان کرد: متاسفانه کودکان و اطفال را بیشتر درگیر کرده که ضرورت رعایت ملاحظات لازم است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گزارشی در مورد پلمب‌ها داده شد مردم باید بدانند که دنبال بستن و پلمب کردن هیچ واحد صنفی نیستیم تا کسب و کار کسی رکود دچار مشکل نشود اما عدم رعایت پروتکل‌ها موجب بالا رفتن آمار می‌شود و اکنون آمار با ما حرف می‌زند به همین دلیل صنوفی که رعایت نمی کنند باید طبق قانون با آنها برخورد شود.
کلانتری افزود: از معاون رئیس جمهور افزایش واکسن برای استان را پیگیری کردیم که خوشبختانه مطرح شد و محموله ۱۸ هزارتایی به استان خواهد آمد، از مردم می‌خواهیم که در بحث واکسیناسیون با رعایت کامل نظم و تنها بر اساس نوبت و پیامکی که برای آنها ارسال می‌شود حضور پیدا کنند، مهمترین مسئله ای که به شدت به آن نیاز داریم تا در پیک جدید با کمترین مشکلات عبور دهیم رعایت دستورالعمل است، در استان به شدت نیاز داریم که مردم و اقشار مختلف شهری و روستایی رعایت کنند.
به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: از ورود خودروهای غیر بومی به مناطق سردسیری استان جلوگیری شود چرا که در این هفته نیز از روز سه‌شنبه به بعد تعطیلی ها را داریم.
انتهای پیام