خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور و مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است

مهر | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 16:24
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران برنده اصلی انتخابات را مردم دانست و گفت:حضور و مشارکت مردم برای نظام اسلامی پشتوانه محسوب می شود.
انتخابات،حضور،هيئت،مشاركت،اصلي،عنوان،دشمنان،رأي

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان با تقدیر از تلاش‌های این هیئت اظهار داشت: خروجی کار هیئت نظارت و اجرایی برانتخابات خوب و منجر به مشارکت مردم در انتخابات شده است.
وی با عنوان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سبب امید و اعتماد در بین مردم شده است، گفت: برنده اصلی انتخابات مردم هستند و حضور و مشارکت بالای آنها برای نظام اسلامی پشتوانه محسوب می‌شود و دشمنان سعی کردند این حضور را کمرنگ کنند.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی دشمنان با ائتلاف‌های شیطانی و خبیث برای منصرف کردن مردم در انتخابات، ادامه داد: در عین حال با توجه به تمام تلاش‌ها، شاهد حضور قابل قبولی در انتخابات بودیم.
آیت الله محمدی لائینی مشارکت ۶۱ درصدی مردم استان را در انتخابت مطلوب و جالب بیان کرد و گفت: حضور اقشار مذهبی و مستضعف و طبقات متوسط در پای صندوق‌های رأی دارای پیام معناداری است.
امام جمعه ساری با عنوان اینکه وظیفه اصلی ما خدمت به محرومان به عنوان پایگاه دفاع مقدس و حرم اظهار داشت: این دسته در صحنه‌ها حضور دارند و با فتنه‌ها مقابله می‌کنند و نباید اجازه دهیم این قشر با انتخابات قهر کنند.
وی با اشاره به برخی آسیب‌های فراروی انتخابات، خواستار برنامه ریزی برای رفع آن برای دوره‌های بعدی شد و گفت: فاصله گرفتن مردم از پای صندوق‌های رأی آسیب اصلی محسوب می‌شود و نباید چنین مسئله‌ای رخ دهد.
وی یادآور شد: کار شورای نگهبان سخت و جهادی است و از استقامت و خط صحیح تشخیص درست نباید فاصله گرفت.