خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه آهن یزد – اقلید ظرف چند روز آینده بهره‌برداری می‌شود

مهر | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 16:13
یزد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تلاش شبانه روزی برای بهره‌برداری از راه آهن یزد – اقلید در حال انجام است و این خط ریلی ظرف چند روز آینده بهره‌برداری می‌شود.
يزد،آهن،مهر،صادقيان،ريلي،استاندار،برطرف

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انتشار گزارش مهر با عنوان «تمدید مکرر وعده اتصال ریلی یزد به فارس / کارگران همچنان مشغول کارند!»، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با ارسال فیلمی، از مراحل پایانی اجرای این پروژه خبر داد.
محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین هماهنگی‌های انجام شده برای اتمام باقیمانده مسیر راه آهن یزد - اقلید اظهار داشت: در دیدار معاون احداث و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با استاندار یزد عنوان شد که مقدمات افتتاح و بهره برداری از این مسیر ریلی انجام شده است.
وی افزود: بر این اساس قرار است مشکل تردد تقاطع راه آهن با محور ابرکوه و سورمق با آزاد راه اصفهان - شیراز با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه، برطرف شود.
صادقیان تاکید کرد: با برطرف کردن نواقص جزئی طی روزهای آینده پروژه آماده افتتاح و بهره برداری است.