خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره بین المللی نورولوژی ایرانو الکتروفیزیولوژی در تهران برگزار می‌شود

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 16:13
گروه استان‌ها- دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره بین المللی نورولوژی ایران از برگزاری این کنگره در رزوهای 12 تا 15 مردادماه با حضور 300 متخصص داخلی و خارجی در تهران خبر داد.
كنگره،نورولوژي،اعصاب،مجازي،هشتمين،مغز،داخلي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، احسان شریفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیست و هشتمین کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکترو فیزیولوژی ایران به‌عنوان پرقدمت ترین، پرمخاطب‌ترین و معتبرترین کنگره نورولوژی (بیماری‌های مغز و اعصاب) در روزهای 12 تا 15 مرداد‌ماه امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره بین المللی نورولوژی ایران بیان کرد: در این کنگره که با حضور 300 سخنران داخلی و بین‌المللی از سراسر دنیا در فضای مجازی برگزار می‌شود، آخرین دستاوردهای روز دنیا در حیطه نورولوژی و نوروساینس مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: از جمله محورهای این کنگره شاخه‌های مهم علم نورولوژی از جمله بیماری‌‌های عروق مغزی (مانند شکستگی‌های مغزی)، بیماری‌های خود‌ایمنی نورولوژی، بیماری‌های نوروماسکولار مانند انواع سردردهای مختلف، صرع، اختلالات حرکتی مانند بیماری پارکینسون، اختلالات شناختی مانند بیماری آلزایمر و مباحث پایه‌ای نوروساینس است.
وی یادآور شد: مخاطبان این کنگره متخصصین مغز و اعصاب و رشته‌های مرتبط مانند جراحان مغز و اعصاب، روانپزشکان، متخصصان داخلی، طب اورژانس، طب فیزیک و توانبخشی خواهند بود.
دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره بین المللی نورولوژی ایران خاطرنشان کرد: زیرساخت مجازی برگزاری این کنگره توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان داخلی فراهم شده است.
انتهای پیام/ ز