خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آتش‌سوزی در یک مجتمع‌تجاری در زنجان

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 19 تیر 1400 - 22:12
مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از اطفای حریق یک مغازه در مجتمع تجاری ایران‌ زمین خبر داد.
اطفاي،حريق،زنجان،تجاري،مسئول،حادثه

ایسنا/زنجان مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از اطفای حریق یک مغازه در مجتمع تجاری ایران‌ زمین خبر داد.
حسن غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، از اطفای حریق یک مغازه در یکی از مجتمع‌های تجاری زنجان خبر داد و اظهار کرد: یک واحد لباس فروشی در پاساژ ایران‌زمین زنجان دچار حریق شده بود که این حادثه در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد.
وی افزود: خوشبختانه راهنمایی‌های تلفنی توسط کارشناس مرکز ۱۲۵ و همکاری افرادی که استفاده از کپسول اطفای حریق را آموخته بودند، اطفای اولیه انجام و آتش کنترل شد.
این مسئول ادامه داد: یک اکیپ از ایستگاه ۲ به محل اعزام شده و لکه‌گیری‌ها برای پیشگیری از حادثه احتمالی انجام شد.
خوشبختانه حادثه خسارت جانی و مالی نداشته و آتش به دیگر واحدها سرایت نکرده است.
مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه اقدامات برای پاکسازی محل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: حفظ خونسردی و تماس سریع با سامانه ۱۲۵ در هنگام بروز آتش‌سوزی اهمیت بسیاری دارد؛ همچنین باید در مراکز تجاری کپسول اطفای حریق نصب شده و همه افراد نحوه استفاده از آن را بیاموزند تا در حوادث پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی اقدام به اطفای دستی کنند.
انتهای پیام