خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امکان تعمیر هواکش و کولر قطار در ساعات تردد وجود ندارد

فارس | اجتماعی و حوادث | شنبه، 24 فروردین 1398 - 09:33
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه امکان تعمیر هواکش و کولر داخل قطار از ساعت 22:30 به بعد امکان‌پذیر است، گفت: هر شب علاوه بر خطوط مترو، روشنایی و هواکش قطار توسط تیم‌های مربوطه بررسی می‌شود.
قطار،هواكش،مترو،اصلاح،مدير،روابط،عمومي،كولر

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه امکان تعمیر هواکش و کولر داخل قطار از ساعت 22:30 به بعد امکان‌پذیر است، گفت: هر شب علاوه بر خطوط مترو، روشنایی و هواکش قطار توسط تیم‌های مربوطه بررسی می‌شود.
محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوال مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» مبنی بر «خرابی تهویه‌های مترو»، اظهار داشت: کل قطارها دارای هواکش، کولر و بخاری هستند که متناسب با فصل، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی تأکید کرد: در صورت بروز مشکل در هواکش یا کولر و همچنین بخاری، نمی‌توانیم در طول روز آن را اصلاح کنیم و باید منتظر بمانیم تا قطار از چرخه خارج شود که در واقع از آنجایی که حرکت قطار از 5:30 صبح تا ساعت 22 است، در این زمان امکان اصلاح وجود ندارد.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد:‌ پس از بهره‌برداری یا در واقع ساعات پایان کار قطار، تیم‌های نگهداری، تعمیرات و عملیات ورود یافته و زمانی که قطار داخل پایانه قرار گرفت روشنایی و هواکش آن بررسی می‌شود و در صورت مشکل اصلاح خواهد شد.
محمدیان گفت:‌ اکثر مسافران انتظار دارند زمانی که در طول سفر هواکش خراب است یا در همان لحظه یا در سفر بعدی آنها در آن روز اصلاح شود در صورتی که چنین چیزی امکانپذیر نیست چون توقف قطار در ساعات سرویس‌دهی> زمان حرکت قطارها را دچار اختلال می‌کند لذا این اقدام از ساعت 22:30 شب به بعد امکانپذیر است.
وی گفت: در صورتی که مسافران مشکلی در این زمینه داشته باشند می‌توانند از طریق شماره پیامک 30004277 اعلام کنند و مشکل مربوطه به مدیر خط ارجاع و برطرف خواهد شد همچنین شماره تلفن 66747907 مربوط به روابط عمومی مترو بوده و همکاران ما در ساعات اداری پاسخگوی مسافران خواهند بود.
انتهای پیام/