خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیشنهاد رئیس کمیسیون بهداشت به قالیباف درباره شرکتهای تولیدکننده واکسن کرونا

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 08 تیر 1400 - 18:13
حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در نامه‌ای به قالیباف پیشنهاد داد که از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تولیدکننده واکسن کرونا دعوت و از زحمات آنها در جلسه علنی مجلس قدردانی شود.
واكسن،توليد،مجلس،اسلامي،شوراي،عيد،دانش،رئيس،كرونا،مزين

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که در ماه ذیحجه که مزین به عید بزرگ قربان و عید غدیرخم است از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تولیدکننده واکسن کرونا دعوت و از زحمات آنها در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قدردانی شود.
متن نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام؛
همانطوریکه مستحضر هستید در روزهای سخت تحریم‌های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران با اتکا به دانش فنی و باهمت جوانان دانشمند خود توانست نام خود را به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده واکسن کرونا در جهان ثبت نماید و برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیفزاید و این اقدام گامی رو به جلو برای تبلور افتخار ملی با تولید داخلی است.
در همین راستا مقام معظم رهبری در سالی که به نام تولید، پشتیبانی و مانع زدایی مزین نموده‌اند با تزریق واکسن کوو ایران برکت بار دیگر به اعتماد دانش ایرانی و تولید داخلی معنا بخشیدند ایشان پس از تزریق واکسن داخلی فرمودند: باید به واکسن ایرانی احترام بگذاریم و از همه دانشمندان جوان، پرتلاش و فعال در تولید این واکسن و سایر مراکزی که در کشور مشغول تولید واکسن هستند تشکر کنیم و افتخار ملی تولید واکسن ایرانی را به معنای واقعی کلمه پاس بداریم.
در همین راستا پیشنهاد می‌شود در ماه ذیحجه که مزین به عید بزرگ قربان و عید غدیر خم است از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تولید کننده واکسن کرونا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی دعوت و از زحمات این عزیزان قدردانی شود.
توفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند منان خواهانم
حسینعلی شهریاری
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی