خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محمود عباس: توافقنامه‌های "ابراهیمی" توهم هستند

ایسنا | بین‌الملل | سه شنبه، 08 تیر 1400 - 18:12
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، توافقنامه‌های عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی توهمی است که موفقیتی در پی نخواهد داشت‌.
فلسطين،توهمي،موفقيتي،خودگردان،تشكيلات،صهيونيستي،عادي

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، توافقنامه‌های عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی توهمی است که موفقیتی در پی نخواهد داشت‌.
به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه شنبه در افتتاحیه نخستین کنفرانس علمی "روایت صهیونیستی بین لغو و فروپاشی" در رام الله گفت: طرح معامله قرن را شکست دادیم و برای همه روشن شد که توافقنامه‌های عادی سازی روابط ابراهیمی توهمی است که موفقیتی در پی نخواهد داشت و صلح و امنیت تنها با پایان اشغالگری و دستیابی ملت فلسطین به حقوق خود در آزادی، استقلال و داشتن کشوری مستقل با پایتختی قدس امکان پذیر است.
وی افزود: با وجود اینکه حل و فصل تاریخی دردناک به رسمیت شناختن اسرائیل در مرزهای ۱۹۶۷ را مطابق با قطعنامه‌های ۲۴۲ و ۳۳۸ سازمان ملل را قبول و توافقنامه اسلو را امضا کردیم اما اسرائیل این توافقنامه‌ها را نقض کرد و به عملیات سرقت اراضی، شهرک سازی، خلق نظام آپارتاید و پاکسازی نژادی با استفاده از قدرت نظامی ادامه داد.
انتهای پیام