کشف مقادیر زیادی سلاحهای آمریکایی به جامانده از تروریستها در حومه دمشق
باشگاه خبرنگاران
|
بینالملل
|
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 14:50
سلاحهای به جامانده از تروریستها در شهر اِربین و منطقه الدمیر در حومه دمشق کشف شد.
به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان, در پی اقدام ارتش سوریه در پاکسازی غوطه شرقی از وجود تروریستها، مقادیر زیادی سلاح و ادوات نظامی ساخت آمریکا و کشورهای غربی در شهر اربین و منطقه الدمیر در حومه دمشق کشف و ضبط شد.
موشکهای ضدتانک، آر پی جی، نارنجک و گلولههای اِنِرجا ساخت آمریکا از جمله سلاحهای کشف شده در این دو منطقه است.
انتهای پیام/