علویتبار از جبهه اصلاحات استعفا کرد
مشرق
|
سیاسی
|
جمعه، 04 تیر 1400 - 15:41
پس از اختلافات عمیق میان احزاب اصلاحطلب بر سر نحوه ورود به انتخابات 1400 که در نهایت به شکست سنگین این جبهه در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری منجر شد، علوی تبار یکی از برجسته آن، استعفا کرد.
به گزارش مشرق؛ علیرضا علویتبار، نظریهپرداز و فعال سیاسی، در استعفانامهای خطاب به بهزاد نبوی، رییس جبهه اصلاحات ایران، که ۲۹خرداد نوشته و امروز منتشر شده، نوشت:
هو الحق
برادر گرامی جناب آقای نبوی
ریاست محترم جبهه اصلاحات ایران
باسلام و آرزوی توفیق برای جنابعالی
با احترام بدینوسیله استعفای خود را از جبهه اصلاحات ایران خدمتتان اعلام میکنم.
از حمایت و لطف شما و سایر عزیزان حاضر در هیات رییسه، مجمع عمومی جبهه و همکاران کمیته راهبردها و برنامهها، بسیار سپاسگزارم و همراهی و همکاری با جبهه اصلاحات را از افتخارات خویش میدانم.
با آرزوی سلامت و موفقیت برای شما و سایر دوستان.
با ارادت و احترام
علیرضا علویتبار
۲۹خرداد ۱۴۰۰