نشان «روابط عمومی برتر ایران» به «پگاه» اعطا شد
جایزه صنعت روابط عمومی برتر ایران به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، لوح صنعت روابط عمومی برتر ایران به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، اهدا شد.
این مراسم با حضور مدیران و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
قربانعلی تنگ شیر دبیر اجرایی این رویداد با اشاره با حجم قابل توجه آثار ارسال شده و رقابت دوشادوش حوزه روابط عمومیهای سراسر کشور افزود: در این مراسم 1700 آثار ارسالی از 113 روابط عمومی سراسر کشور در 14 بخش به داوری گذاشته شد.
او افزود: در این رقابت با بررسی عملکرد یکساله از یک اثر برتر در هر بخش، که در خلاقیت، برنامهریزی، اثربخشی، اطلاع رسانی، اعتلای برند، دربرگیری مخاطب، مسئولیت اجتماعی و...
تقدیر شد.
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران در بخش انتشارات و رویدادها اثر برتر صنعت روابط عمومی ایران شناخته شد.
حضور روابط عمومی های سراسر کشور در حوزه نفت و انرژی، صنعت فولاد، پتروشیمی، بانک، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سیمان، راه آهن، صنایع غذایی و بخش خصوصی از نکات قابل توجه در این رقابت بود.
رونمایی از 3 کتاب در حوزه روابط عمومی نیز از رویدادهای جنبی این مراسم بود.
انتهای پیام/