خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نشست خبری رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی

فارس | تصویری | یکشنبه، 23 خرداد 1400 - 18:43
نشست خبری غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یکشنبه23 خرداد 1400 با حضور اصحاب رسانه و تعدادی از اعضای لیست 21 نفره این تشکل سیاسی برای انتخابات شورای شهر تهران در مرکز همایش های مسجد بقیه الله (عج) برگزار شد.<br/> غلامعلی حدادعادل اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تجربه‌ای برآمده از 42 سال کار سیاسی و انتخاباتی و خصوصا در دهه اخیر است که ابتدا بصورت جمنا اعلام فعالیت کرد و بعدا تجربه جمنا بصورت شورای ائتلاف تکامل یافت و توانست در انتخابات اسفند 98 مجلس یازدهم را تشکیل دهد که مجلسی انقلابی است. وی افزود: جامعه ما از نظر قوه مجریه در نقطه عطفی قرار گرفته و عموم مردم با تجربه تلخ 8سال گذشته خواهان تغییر و تحول‌اند و این معنا در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی هم به خوبی دیده می‌شود و کسانی که به جریان فعلی تعلق دارند از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می‌کنند و اعلام برائت می کنند و آش آن قدر شور شده که آشپز هم فهمیده است.
شوراي،ائتلاف،انقلاب،حدادعادل،غلامعلي،بصورت

نشست خبری رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی
نشست خبری غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یکشنبه۲۳ خرداد ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه و تعدادی از اعضای لیست ۲۱ نفره این تشکل سیاسی برای انتخابات شورای شهر تهران در مرکز همایش های مسجد بقیه الله (عج) برگزار شد.
غلامعلی حدادعادل اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تجربه‌ای برآمده از ۴۲ سال کار سیاسی و انتخاباتی و خصوصا در دهه اخیر است که ابتدا بصورت جمنا اعلام فعالیت کرد و بعدا تجربه جمنا بصورت شورای ائتلاف تکامل یافت و توانست در انتخابات اسفند ۹۸ مجلس یازدهم را تشکیل دهد که مجلسی انقلابی است.
وی افزود: جامعه ما از نظر قوه مجریه در نقطه عطفی قرار گرفته و عموم مردم با تجربه تلخ ۸سال گذشته خواهان تغییر و تحول‌اند و این معنا در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی هم به خوبی دیده می‌شود و کسانی که به جریان فعلی تعلق دارند از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می‌کنند و اعلام برائت می کنند و آش آن قدر شور شده که آشپز هم فهمیده است.